• (Android/iOS) Crazy Kick! ბევრი გასაღების მოდიფიკაცია

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Kick! ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Kick! IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ბევრი გასაღების მოდიფიკაცია ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Kick! 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    სახალისო გასაოცარი თამაში შეგიძლიათ ითამაშოთ მეგობრებთან ერთად მე და ჩემს 8 და 3 წლის ბავშვს გვიყვარს ეს ჩემი ქმარი არ არის ერთადერთი მიზეზი, რის გამოც მას სამი ვარსკვლავი მივეცი არის სულელური იგივე დამატება, რომელიც აჩვენებს სახიფათო თამაშს საუბრისას ანგელა ჩემს ქალიშვილებს უყვართ ეს თამაში იციან rumer არ არის მართალი, მაგრამ დამატება ამბობს არასოდეს დააინსტალიროთ ეს ნაწიბურებია ჩემო 8 წლის მან იცის რას ნიშნავს გთხოვთ გამოასწორეთ შეცდომა მე მიყვარს ეს თამაში არ მინდა წავშალო და ვუთხრა ყველა ჩემს მეგობრებს იგივე გააკეთონ


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :