• (Android) Egg Wars modificirajte več žetonov

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Egg Wars ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Egg Wars IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ modificirajte več žetonov ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Egg Wars 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ne deluje vsakič, ko pritisnem play, zaslon postane črn in se vrne v glavni meni!!!

    Zamenjajte krmilno palčko

    Tega ni več

    Zakaj si dal novo divizijo, zdaj lahko igram, da si neumen

    Egg Wars 어드벤처 julq

    Lepo, a ko vsakič dobim dimonds red team, ga dobi, zato dovoli samo botom v igri tnx za branje tega sporočila :)

    Všeč mi je bilo, vendar preveč zamika in oglasov in ni mi dovolil interakcije s stvarmi, vse kar sem lahko naredil je, da dobim zlato in železo in kupim stvari, vendar jih ne uporabljam, in umrl sem, ko sem poskušal to narediti, in me odjavi, nato pa preidem brez povezave NE IGRAJTE, obžalovali boste, da ste ga namestili....


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :