• (Android) DIY Fashion Star - Design Game мод на багато кристалів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DIY Fashion Star - Design Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DIY Fashion Star - Design Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ мод на багато кристалів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ DIY Fashion Star - Design Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    DIY Fashion Star - Design Game RPG ryae

    Це круто, що ви можете зробити власне фото та помістити його на те, що вам подобається

    Мені сподобалася гра, але вона здається незакінченою. Я ненавиджу, коли ігри дають нам до побачення повний пакет. Мені б хотілося, щоб вам не довелося змушувати нас розлучатися зі зграєю так на початку гри. Я не хочу, щоб до побачення, щоб продовжити гру. Це не залишить хороших рейтингів.

    Так багато реклами, і вона завжди зупиняється на 50% і не може продовжуватися

    у цю гру я грав 10 хвилин і отримав приблизно 15 оголошень, єдина причина, чому я завантажив цю гру, полягала в тому, що я побачив, що її рекомендували в іншій програмі, а на попередньому перегляді/відео не було реклами, і все було розблоковано, поки сюди прийшли деякі люди щоб не витрачати грошей, це коштує грошей, щоб розблокувати більшу частину макіяжу і навіть просто змінити зачіску, і це просто наповнене рекламою, тому якщо ви не хочете витрачати гроші, але все одно отримуєте більшість речей і в основному робіть все, не завантажуйте цю гру !!!!!!!!!

    Це чудова гра, але там досить багато реклами. Мені дуже подобається, як це DIY, але ви повинні заплатити, щоб укласти собі волосся, зробити DIY сукні тощо. Але чудова гра.

    Клас


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :